انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

دل چون کارون

نزنی آتش، به دلی مجنون، گل آلاله 

                                       نکنی دیگر، دل من را خون، گل آلاله 

ز تمنایت ،شده ام رسوا ،شده ام عاشق 

                                     ز دو چشمانت، شده ام افسون ،گل آلاله 

نکنی هرگز، به دلم احسان، غم تنهایی 

                                     که زهجرانت، شده ام محزون گل آلاله 

همه شب از غم، سر بالینم، شده دریاچه 

                                     که هوس دارم، دو لبت میگون گل آلاله 

نه کنم  دوری، نه شکیبایی، که چو دیوانه 

                                       شده ام ویران شده ام مفتون گل آلاله 

دل عاشق را، چه توان کردن، چه توان گفتن 

                                 که دلش از خون، شده چون کارون گل آلاله

نظرات 1 + ارسال نظر
سلیمی سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 14:11

ز سرود تو ؛ هستم ممنون گل آلاله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد