انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

شب نقره ای

چه کنم با تو که صد مکر و فسون 

هردم از چشم تو بر جام نگاهم ریزد 

ای سراپا همه حسن 

ای سراپا همه آتش 

تو که بر جان براهیم گدازی صدها خرمن عشق 

بر شب چشمانش ـ دسته گلی ـ شاخه ی نوری ـ باغی 

جلوه کنی 

چه کنم با تو سراپا همه شور  

ای سراپا همه شعر 

من تماشای ترا ـ در شب نقره ای پشت پرند 

نتوانم که فراموش کنم 

من صمیمی تر از آنم ـ که توانم 

شوق دیدار تورا 

در شب قدر فراموشی خویش  

                                    قدر نشناخته خاموش کنم  

حاصل عمر گرانمایه چه بود 

کاروان عبث افتاده زپا 

همه را بر قدوم نگه امشب تو 

  می پاشم می ریزم می سوزم 

       چشم بر عمق نگاه تو اگر می دوزم  

از شب قدر تولای تو تا سوختنم 

                                        فاصله یک نفس است 

از طلوع نگهت تا شب من 

                                  فاصله یک نفس است... 

 

 

{پریشان}

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اسفند 1388 ساعت 23:27

باسلام خدمت مدیریت محترم آن وبلاگ معزز معروض میدارد درشعر شب نقره ای عبارت «قدر نشناخته خاموش کنم » صحیح میباشد وهمچنین درشعر بدبیاری مصرع «بجای بوسه جای لب » موزون تر خواهد بود
باتشکر سلیمی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد