انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

فردا بناس ببینمت

خوشحال تر از این نمیشم  - فردا بناس ببینمت 

با کلی ترس و دلهره -  از تو گلا بچینمت 

یه چیز می گم نخندیا؟گلم گل محمدی 

تموم عشقم نفسم  - به قلب من خوش اومدی 

وای که چقد تنگه دلم برای دیدن چشات 

واسّه بازم بوسیدنت واسه تموم خوبیات 

امید من داری میای نمیدونم چیکا ر کنم 

به احترام تو باید از تو غما فرار کنم 

بیا به احترام عشق یه یاعلی بگیم و بعد 

دعواها رو تموم کنیم با هم بمونیم تا ابد 

 

خانم مالکی

نظرات 6 + ارسال نظر
قاصدک چهارشنبه 25 فروردین 1389 ساعت 19:12

ترانه عالی بود

بی خیال شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 15:55

سلام
شعر فردا بناس ببینمت جالب و کمدی بود
من از شعر چیزی نمی دونم ولی موقع خوندن نمی دونم چرا خندم گرفته بود .
در کل قشنگ بود. آفرین خانمی

احمد درفشی شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 20:58 http://liberty@blogsky.com

خیلی روون و زیبا بود. به دلم نشست به نظرم از دل برآمده بود.
مرسی.

حمید پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 13:48

زیبا بودروان وساده

m.n.sheyda پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 06:27

بازهم ساده وبی آلایش
شوقی حقیقی تواین
دلنوشته موج میزنه
بیشترازشعربودنش
داره بال بال میزنه
واسه لحظه دیدار
آفرین

زهرا قاسمی یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 22:11

سلام
من که نمیتونم نظر تخصصی بدم ولی فکر میکنم همه ی استعدادتو بکار نمی بری زیادی ابتدایی به نظر میاد شاید همین زیادی ساده بودنش (بی خیال)رو به خنده انداخته،احساس قشنگی توش داشت به نظر من که فقط یه خواننده شعرای انجمن هستم قویتر از اینا میتونی شعربگی
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد