انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

فکر می کردم دوسم داری

چشات دیگه نمی خونه 

غزل غزل عاشقونه   

 دوسم نداری نازنین 

دریای اشکامو ببین   

ببین چه بد دلم شیکس؟ 

دلم تو خاک و خل نیشس   

چرا دیگه دوس نداری  

خنده رو لبهام بیاری؟   

چرا دیگه تلخم برایت؟ 

بگو فدای اون صدات!   

می خوام بدونم چی شده؟ 

چرا دلت همچی شده؟   

چرا همش قهر می کنی؟ 

زندگیمو هر می کنی   

چرا برات ناز ندارم؟  

شادی آغاز ندارم؟   

به تو نگم به کی بگم؟ 

یه دنیا غم داره دلم   

دیگه دلم تاب نداره 

مشک چشام آب نداره   

دلم شده کاسه خون 

رسیدم اونور جنون   

آخه چرا اینجوری شد؟ 

قسمتم از تو دوری شد؟   

فکر می کردم دوسم داری 

نفهمیدم گرفتاری   

گرفتار یکی دیگه 

هرچی که هس چشات می گه  

  

آخه چشات آسمونه  

هرچی بگه راس همونه. 

نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 18:04

عالی بود - می تواند از تصاویر بهتری نیز استفاده شود
و در وزن های بهتر

m.n.sheyda پنج‌شنبه 19 مرداد 1391 ساعت 06:22

سلام
پرازاحساس بود
اما میشود دیدار رانزدیک کرد
میشود تاموعد دیدار
هم تغییرکرد
آسمان چشمهایت رابشوی
مرگ دل رامیشود تدبیرکرد!
م.ن.شیدا

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 21:59

سلام
برا گروه سنی الف بودددد؟؟؟
این شعرشمهست؟
ازشما بعیده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد