انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

زنجیری

نگاهم کرد و شد ویران دلم از لحن چشمانش  

                                                          خداوندا نگه دارم نیاویزم گریبانش  

همان حوری که چشمانش پریشان می کند ما را   

                                                          خدا را کرده آشفته به موهای پریشانش  

دلم لرزید و باران شد تمام پیکرم از شرم  

                                                           خداوندا پناهم ده نیفتم تا به دامانش  

شدم زنجیری کامش شدم زندانی  عشقش  

                                                           خداوندا نجاتم ده از این زنجیر و زندانش  

زدش آتش به ایمانم از آن لبهای سوزانش  

                                                          به جرم کفر و الحادش خداوندا مسوزانش 

 

تو می دانی که می سوزم برای لمس آن پیکر  

                                                            خداوندا مهیا کن ببوسم پشت دستانش 

نظرات 1 + ارسال نظر
قاصدک چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 17:37

بسیار عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد