انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

نیمه خرداد ـ شعری از امام خمینی(ره)

از غم دوست در این میکده فریاد کشم
دادرسی نیست که در هجر رخش داد کشم

داد و بیداد که در محفل ما رندی نیست
که برش شکوه برآرم، داد زبیداد کشم

شادیم داد، غمم داد و جفا داد و وفا
با صفا منت آن را که به من داد کشم

عاشقم، عاشق روی تو، نه چیز دگری
بار هجران و وصالت به دل شاد کشم

در غمت ای گل وحشی من ای خسرو من
جور مجنون ببرم تیشه فرهاد کشم

مردم از زندگی بی تو که با من هستی
طرفه سری است که باید بر استاد کشم

سال‌ها می‌گذرد، حادثه‌ها می‌آید
انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین پنج‌شنبه 13 خرداد 1389 ساعت 20:15 http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

قاصدک یکشنبه 16 خرداد 1389 ساعت 18:09

مدتی است که کودکی ام گم شده است
یا شاید مدتی است من فراموش شده ام
دیروز عکس های کودکی را که نگاه می کردم

از مادرم پرسیدم این کیست
واو مثل همیشه لبخند زد و گفت
دیروز او فرزند من بود
وباز فهمیدم که خیلی وقت است شبیه خودم نیستم
ولی او دوباره مرا در آغوش کشید و گفت
وتو خیلی شبیه کودک من هستی
نفس راحتی کشیدم وباقطرات روی صورتم دوباره
در خویش گم شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد