انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

ادعا

من به اندیشه محکوم خودم  

که در اندیشه ی توست 

میل وافر دارم 

و در اندیشه ی فردای خودم  

نه به اندازه ی تو ... غوطه ورم 

هستم ... از هستی من تا عدمم 

فاصله چندان نیست 

بودم...از فاصله ی بودن تو  

به تو نزدیکتر است 

تو که از هستم و از بودم و از نابودم 

سخت با من بودی 

ادعاهای مرا باور کن 

من در این سخت ترین لحظه ی اندیشه ی محکوم خودم 

نه در اندیشه ی خود 

که در اندیشه ی تو غوطه ورم 

  

نظرات 3 + ارسال نظر
قاصدک سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 12:35

این شعر زیبا را مجدد خواندم

استفاده از کلمات در معانی متفاوت وگاه متاقض خود بسیار
استادانه بوده است
هرچند مخاطب در عارفانه بودن ویا عاشقانه بودن شعر مردد است (این شاید از تکنیکهای شاعر باشد) ولی به هر حال رنگ عارفانه آن (به نظر این حقیر ) گرمتر استفاده شده است.

سلیمی شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 13:52

ممنون از التفات قاصدک ،من هم با شما دوباره مرور کردم
باید مرور ازنو کنم
آن راز غمگین نگاهت را
پریشان

سلیمی شنبه 16 مرداد 1389 ساعت 14:06

ممنون از التفات قاصدک ، منهم باشما دوباره مرور کردم
باید مرور ازنو کنم
آن راز غمگین نگاهت را
پریشان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد