انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

تنهایی

گشته ام تنهاترازتنهانمیدانم چرا؟                           رانده از هرگوشه و هرجانمیدانم چرا؟ 

هرکجاپرمی کشم پروانه ها هم پرزنان                          می گریزندازمن تنهانمیدانم چرا؟ 

کیستم من؟زورقی فرسوده دردریای وهم                یا خسی در دامن صحرانمی دانم چرا؟  

غرش یک موج هم دیگر نمی گوید به من                 حرف ها ازوسعت دریا نمیدانم چرا؟ 

در میان کوچه های توبه توی انتظار                           خسته ام سردرگمم اما نمیدانم چرا؟ 

دل اگرپوسید در محدوده مرداب غم                         پیکرم فرسود سرتاپا نمیدانم چرا؟ 

انتظاری نیست از نا آشنا دل را ولی                        دوست را نامهربانی ها نمیدانم چرا؟ 

  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
قاصدک یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 12:12

عالی بود -باز هم عالی بود
من که از محراب دارم انتظار این خرد
از خرداین ناز بازی ها نمیدانم چرا؟

دوست و همکار محترمم جناب آقای معبودی از حسن نظرتان کمال قدردانی و امتنان را دارم.
متشکرم

آزیتا دوشنبه 4 مرداد 1389 ساعت 09:44

جانا سخن از زبان ما می گویی!
خیلی لذت بردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد