انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

چشم بر خوشه های بی قرار


به آسمان دوختم چشمانم را

و با خودم برد... تا شب

و تکثیر شد چشمانم

در خوشه‌های بی‌قرار.

و اکنون

تو

در همه‌ی آن جاهایی هستی

که آسمان سوراخ نیست!



و چه کم‌پیدایی

وقتی آسمانم غرق ستاره می‌شود

در برهوت این خیال. 
 

 

احمد درفشی

نظرات 4 + ارسال نظر
قاصدک دوشنبه 25 مرداد 1389 ساعت 22:05

سلام

.
شبیه به اشعار لوکا می باشد

زیباست و قتی بتوانی تصویرش را در یک قاب خیالی در گوشه ای از ذهنت آویزان کنی .

خلیل سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 14:48

دوباره سلام شعر "سنگها"رو واسۀ چی ورداشتی حالا مطمعن شدم شعر خلیل جوادی بوده نه خرد انتظار داشتم عذر خواهی کنی این کار به وبتون لطمه میزنه

دوست گرامی با سلام و تشکر از دقت نظر شما
موضع فوق مورد بررسی و تفحص قرار گرفته و نتیجه خدمتتان معروض می گردد.
باز هم تشکر
-----------------
پیرو اطلاع قبلی دوست عزیز مطلب پیگیری شد . با عرض پوزش از همه به آگاهی می رسد شعر فوق توسط خرد به اینجانب ارائه شده بود و اشتباه من که فکر می کردم شعر ارائه شده توسط ایشان از خودشان می باشد و بدون تفحص آن را درج کردم موجب بروز نارضایتی و تشکیک شد . بازهم پوزش انشاالله بار دیگر شاهد این نوع مسایل و مشکلات نباشیم.
درودگر

ع فواد سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 17:16 http://einfoad.blogfa.com

ربنا لاتزغ قلوبنا بعد اذهدیتنا ....

با مطلبی دیگر تازه شدم و چشم براه نظرات گرامیتان هستم

سلامت
ع فواد

نیما برگشادی سه‌شنبه 26 مرداد 1389 ساعت 18:49 http://www.bargoshadi.blogfa.com

سلام ممنون که تشریف آورده بودین!
لذت بردم! حتمن سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد