انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

یک رباعی بسیار عالی از قاصدک - چه فرقی دارد؟


ما بوده ؛ نبوده مان چه فرقی دارد
                                       ما رفته ؛ نرفته مان چه فرقی دارد
آواره یک خطای آدم شده ایم 
                                       اصلا رگ وریشه مان چه فرقی دارد

نظرات 2 + ارسال نظر
نگین پنج‌شنبه 28 مرداد 1389 ساعت 10:24 http://www.neginsky.blogsky.com

من بعضی وقتا به خودم میگم..سپاس خدای را که شیطان را افرید تا ادم و حوا را بفریبد ...تا ما رنگهای این دنیا را هم ببینیم!

خیلی زیبا گفتی و من که از این نظر شما بسیار شاد شدم حال کردم بقولی. راستی اگه شیطان آدمو خر نمی کرد امروز ما در کجا بودیم و آیا آبی آسمان و طراوت بهار را حس می کردیم . آیا اصلا از دیدن سوسکها میس ترسیدیم . باور کن همین جیغ زدن از ترس سوسک هم دنیایی دارد زیبا مگه نه؟؟

چهاردولی چهارشنبه 3 شهریور 1389 ساعت 12:29

خیلی زیباست از وقتی شعرتان را خواندم به این فکر میکنم که واقعا برای ادم اواره رگ وریشه چه فرقی دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد