انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

آفتابگردان

من هر روز صبح رو به آفتاب قیام  می کنم  

و پشت سر تمام آفتابگردان ها   

قامت  می بندم   

و به نیت  تمام  

ماه ها

یک رکعت نفس باغچه را  

در وجودم جاری می سازم

تا مگر از فحشای شب وتاریکی

پاک.........



یک لیوان  آب خنک  

تنها چیزی است  که هم کیش من  

آفابگردان باغچه کوچکم   

در هنگام خندیدن بنفشه  

با آن افطار می کند  


وتا غروب  به حرمت خورشید روزه می گیرد  

( پس من نزدیکم )*

وای اگر روزی آفتاب گردان ها  

خورشید را  

اشتباهی بگیرند  


نماز تمام عمرم قضا خواهد شد
 

 

                                    

                                                                       معبودی(قاصدک)

نظرات 3 + ارسال نظر
مسعود یکشنبه 18 مهر 1389 ساعت 17:41 http://poolopale.blogsky.com

سلام دوست عزیز
می خواستم یک روش جدید، اصولی و کاملا منطقی در کسب درآمد رو بهت معرفی کنم
فقط پیش داوری نکن
اول وبلاگ رو کامل بخون بعد تصمیم بگیر که خدایی نکرده یک فرصت خوب تو زندگیتو از دست ندی،
مخصوصا شما که یه وبلاگ پر بیننده داری
http://poolopale.blogsky.com

رحیمی دوشنبه 19 مهر 1389 ساعت 16:41

آفتابگردان ها یا آفتابگردان باغچه کوچک شما ؟!!

بستگی داره به میزان درک آدمها

احمد سه‌شنبه 4 آبان 1389 ساعت 17:48 http://liberty.blogsky.com

رسم طبیعت و سنت الهی هیچ‌گاه اشتباه عمل نمی‌کنند لذا عقل و منطق‌مان حکم می‌کند که آفتابگردان‌ها را اشتباهی نگیریم.

شعر زیبایی بود... دست مریزاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد