انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

گلم سلام

گلم سلام،سلام 

شنیده ام سرحالی و شاد... 

خوش باشی 

همیشگی و مدام 

سرت سلامت باشد،لبت پر از لبخند 

خانه ات آباد،کامت همچون قند 

مرا که حالی نیست 

گرچه ... نپرسیدی 

ولی خیالی نیست 

به چشم خسته ی من خار شب فرو رفته 

و دستم از هیجان نگاه تو خالی است 

شکایت از تو ندارم 

بیا و باور کن 

اگرچه جای تو خالی و درد من بسیار 

وگرچه چشم تو دارو و چشم من بیمار 

ولی به جان عزیزت که من نمیخواهم 

دقیقه ای تو و آن لحظه های شاد تورا 

به غصه های حقیر خود بیالایم 

پس آنچه را که من امشب به اشک چشم نوشتم 

برای کلبه ی خاموش خویش می خوانم 

گلم...خداحافظ... 

 

 

پریشان

نظرات 3 + ارسال نظر
masoud چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 20:13 http://www.clip90.blogfa.com

سلام
وبلاگتون عالیه (مخصوصا مطالبت)
دانلود رایگان جدیدترین و جذاب ترین فیلمها و عکسهای سیاسی - آموزشی - مذهبی - طنز و... به همراه سرگرمی
همه و همه در
www.clip90.blogfa.com
www.clip90.tk
در ضمن این وبلاگ هر روز بروز رسانی میشه و میتونید جدیدترین کلیپها و عکسها رو دانلود کنید.
اگر از این وبلاگ بازدید کردید حتما نظرات با ارزشتون رو ثبت کنید

موفق باشید
همچنین میتوانید بر روی بنر مسابقه وبلاگ برتر ماه در این وبلاگ کلیک کنید و در این مسابقه شرکت کنید.

چهاردولی پنج‌شنبه 9 دی 1389 ساعت 11:18

به نظر من شعری که از روی احساس نوشته بشه قشنگی خودش رو داره چه ساده باشه چه پیچیده ،موفق باشید

پروانه جمعه 17 دی 1389 ساعت 02:01

پریشان عزیز
شعر زیبا و دلنشینی است . و چه احساس خوبی از خوندنش گرفتم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد