انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

زمینه

از سردی این  زمان  کینه  دارم  
                                     یک  قلب  یخی  درون  سینه  دارم
از  دکمه  روی  سینه ام  فهمیدم  
                                              آدم  نشدم  ولی زمینه  دارم 
 

قاصدک

نظرات 4 + ارسال نظر
سلیمی یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 14:01

زیبا بود قاصدک عزیز اگر زمان زمانه باشد بهتر نیست

احمد درفشی دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 12:57

سلام جناب قاصدک

با احترام و ارادت تمام عرض کنم که این شعر(؟!) جای کار زیاد دارد.

چهاردولی چهارشنبه 6 بهمن 1389 ساعت 13:02

سلام رباعی های شما همیشه قابل تحسینه فکر میکنم بیت اول اشکال وزنی داره اما مفهوم عالیه

حمید چهارشنبه 11 اسفند 1389 ساعت 18:03

سلام آقای معبودی از شما انتظار بیشتری میره موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد