انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

از نسل باران

   زنی از نسل بارانم

  که روحم را نمی خواهی

نگاهم خیس ونمناک است

غرورم را نمی خواهی

 تو می خواهی که من گل باشم و مرداب

 همیشه ساکت و در خواب                                                  

  تو پروازم نمی خواهی

ولی من باز در اوجم                                                             

 گهی طوفان گهی موجم

 منم از نسل طوفانم                                                         

 نگاهم کن نگاهم را نمی بینی ؟

پر از شور و پر از فریاد   

نگاهم کن منم از نسل انسانم

طراوت را نمی بینی به باغ گل  

همه از لطف بارانست   

سخا وت را نجابت را اصا لت را نمی بینی؟   

 من از نسل بهارانم    

 چه می خواهی ؟تو یک انسان افسرده

مسخر ساکت ومرده؟   

 مبین این گونه یک زن را  

 که موجودی پر از رازست   

 نت اغاز وپروازست

 غرورم را نگیر از من که من از نسل بارانم  

  اگر باشد کنار من گل و خورشید  

  شوم رنگین کمان عشق

 که هر رنگم پر از لبخندو ابادیست  

 که با من عشق و ا زادیست    

 اگر باشم کنار تو   

 شب و روزت پر از شادیست

  پر از پرواز و ازادیست  

 

 

 

چهاردولی

نظرات 7 + ارسال نظر
مهمان دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 21:12

میتونم بپرسم تو این شعر مخاطبتون کی بوده؟
شعر سیاسی یا نه؟عشق مجازی؟

هر کسی از ظن خود شد یار من

پریشان چهارشنبه 18 اسفند 1389 ساعت 20:49 http://afkare-parishan.blogsky.com

حس قوی از محسنات این شعر است
واگر از ایرادات فنی بگذریم نوید آثار فاخری از شما در قالب نیمایی را در درون خود دارد
همیشه شاعر باشید

چهاردولی چهارشنبه 25 اسفند 1389 ساعت 19:08

سلام امیدوارم سالی که پیش روست سال شکوفایی حقیقت باشدوپیشا پیش سال نو را به اعضای محترم انجمن تبریک میگم سالی سرشار از سلامتی وشادی برایتان ارزو میکنم حق نگهدارتون

قاصدک پنج‌شنبه 26 اسفند 1389 ساعت 21:26 http://www.peymane.blogsky.com

سلام

خیلی خوشحالم
که دوستانی دارم بهتر از آب روان
و افتخار می کنم به همه ی آنها
وقتی شعر های قشنگ آنها را می خوانم

وقتی شاعرانگی هایشان را لمس می کنم

بیشتر بر خودم می بالم

---------------
زیبا بود و لذت بخش
-------


عید بر همه ی دوستان انجمن مبارک باد

عید بر شما شیرن و فرخنده باد

مالکی پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 10:50

بسیار عالی .خیلی دلنشین و زیبا بود.به امید اینکه دوباره بتوانم در جمع شما باشم.

الهام سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 17:03

ممنون و تشکر از شعر بسیار زیبات

الهام دختر عموت

ظفر سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 18:48

شعر هات خیلی قشنگ ودلنشینه!

واقعا بهت افتخار می کنم امیدوارم موفق بشی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد