انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

نگذاریم تازیان بر نام خلیج فارسمان بتازند ـ وظیفه ملی همه ما



سلام به همه   

فکر می کردم که بعد از تلاش های بیهوده اعراب در رابطه با تغییر نام خلیج فارس ، دیگه اونا اقدام دیگه ای نکنند. اما لازمه که بدونید که در چند هفته پیش، تقریباً 150،0000 نفر رای داده بودند و سهم ما تقریباً بیش از 79% در مقابل کمتر از 21% بود اما امروز تعداد رای دهنده ها به بیش از 364،000 نفر رسیده ولی با تاسف فراوان سهم ما از 79% به کمتر از 75% رسیده واین یک فاجعه است. یادتون باشه که این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و نذارید که دوباره نام خلیج فارس به خلیج ع ر ب ی تغییر پیدا کنه خوبه بدونید که شرکت گوگل مجبوره به هر درخواستی که به طور همزمان از طرف 5000 نفر و یا هر ارگان معتبر و ثبت شده ای ، بابت به رای گذاری یک قانون ، نام ، تعریف و . . . احترام بذاره پس رو این لینک کلیک کنید و رای بدید  

 

 

http://www.persianorarabiangulf.com/index.php

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 10:22

سلام. این آدرس لینک پرسشنامه ای در مورد هویت فرهنگی و نمادهای استان تهرانه که استانداری تهران و دانشگاه تهران دارن اجرا می کنند. اگر تهرانی یا ساکن یکی از شهرستان های استان تهران هستید لطفا این پرسشنامه رو تکمیل کنید. ممنون.
http://bakhshaei.com/mo2/default.html

احمد جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 07:48 http://elbowroom.blogsky.com

سلام.

عرض به حضورت که رفتم اما شتر فیلتر اونجا خوابیده بود! البته رای دادم اما کاش اهالی فیلتر یه خرده شعور به شترشون یاد میدادن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد