انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

قطعه - زندانت کنم

گفتم تو را ای نازنین
                           در سینه پنهانت کنم
بر آن نگاه نافذت
                            جان را به قربانت کنم
گفتم نگیرم دست تو
                             بیهوده حیرانت کنم
گفتم طبیب درد من
                           با عشق درمانت کنم
در این دل بشکسته ام
                           ناخوانده مهمانت کنم
قفل قفس را بشکنم
                          در خویش زندانت کنم
کی خواستم تا ذره ای
                            جانا که گریانت کنم
گفتم که من از عشق خود
                            شاید پشیمانت کنم



غریبه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد