انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

سرزمین آفتاب

 

ترانۀ دلم 

تو رفته ای به سرزمین آفتاب 

بسوی شرق دور  

بسوی شرق ناب 

منِ اسیر هم 

درون پوست حباب 

به پوست خودش 

ترانه های تازه نقش میزند 

 

تو رفته ای درون یک حجاب 

حجاب آفتاب 

که چشمهای من از آسمان 

به چشمه های اشک  -- نقب دیگری به فرش میزند 

 

بیا به چشم من اگر شده به خواب 

بیا از آسمان به ذهن من بتاب 

که شعله های آسمانیت 

به سقف خانۀ دلم بنفش میزند 

 

بیا به من بتاب 

اگر شده به خواب 

شبیه یک نسیم 

شبیه یک سراب 

که چشمهای من  

به اشک راه دیگری به عرش میزند 

 

پریشان

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه چهارشنبه 23 شهریور 1390 ساعت 19:23 http://somayye74.blogfa.com

سلامی گرم
شعر خیلی قشنگی بود ومن ازش لذت بردم با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد