انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

قبر و زندانی

خشکیده و خاکش همه بی رنگ شده 

قلب همه مردمانش از سنگ شده 

قبر است مکان امن هر زندانی 

شهری که شعار شاعرش جنگ شده 

 

 

اسدزاده

نظرات 8 + ارسال نظر
خاطرات یک آتش نشان پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 19:19 http://www.firemanney.blogsky.com

سلام
بسیار عالی
ممنونم
آبتین

قاصدک پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 23:11 http://www.peymane.blogsky.com

سلام

همانطور که قبلا گفته بودم زیبا بود
لذ بردم

غریبه پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 11:47

موفق باشید شعر زیبایی بود

اسدزاده سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 21:11

ممنون از نظراتون و زمانی که برای من میزارین...

نوری سه‌شنبه 2 اسفند 1390 ساعت 15:53

سلام زیباست مانند حس دلتنگی


به امید ایده های جدیدتر

فلانی دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 17:54

دمت داغ........................................

رعنا نوری دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 ساعت 18:08

*هنوز مرا نمیشناسی!
وگرنه نمیکفتی تو و او مکملید و همیشه سینوس هایمان را برابر نمیگرفتی
من اگر مقداری هستم او قائمه ای است به علاوه ی من که
ع ش ق ش نسبت به (ت و )منطبق بر محور کسینوس ها قرینه ی مقدار ع ش ق من که دستاویز آسمان است و در محور حقیرانه ی سینوس ها اسکان دارد است
باورش نکن!


راستی سلام! لطفا شعرای جدیدتونو بذارید
این شعر خودمه....نظرتونو بگید لطفا
روزگارتون طلایی*****

رعنا چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 02:09

واج آرایی مصرع آخر غافلگیرکننده ست!من استعمال واژه ی"قبر" وتو رباعی تون دوس ندارم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد