انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

انجمن ادبی فردوسی رباط کریم

پایگاه ادبی شاعران رباط کریم

عکس-جون هرکی دوست دارین درو باز کنین

شما را به جان هر کسی که دوست دارید در را باز کنید!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
فرید(گلهای کاغذی) چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 20:51 http://golhayekaghazi.blogfa.com

شعر می خواندم و از کوچه می گذشتم
یادت هست؟
باران می بارید و
دست هایت را خشک می کردی
برای به دست دادنم
یادت هست؟
پولک ماه ؛ ابرهای بی چاره و تنها
آن ورد همیشه ؛ قصه هزار بار و تازه ی
بودن و عشق و ما یادت هست؟
کتاب شعر و لیوان نیم خالی و خواب دم صبح
حسرت آغوش یادت هست؟
نور بی رنگ اتاق
نجوای شبانه پرده و باد
آن شب و تمام آن شب ها
یادت هست؟
های تو ..!
چشم هایت ستاره و هر شب ات یلدا
من تو را دوست می داشتم
من را یادت هست؟

anniversary پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 23:26 http://anniversary.blogfa.com

چه عکس دردناکی . . .

و اما در مورد شعری که برام نوشتید. ( من به اندیشۀ محکوم خودم ،که در اندیشۀ توست،میل وافر دارم) نهایت سپاس رو دارم.

جزء یکی از بهترین شعرهایی بود که در این چند مدت خونده بودم.
واقعا لذت بردم.

موفق باشی

احمد دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 12:59

... و پرواز برای ابد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد